Tusen aj!

Jisses alltså!
Mörbultad var jag i kroppen i morse nrär jag klev ur sängen. Då var den åtta. Nu är jag om möjligt ännu stelare av träningsvärk. Haha! Var på gympapass idag också, ni vet, det med tanterna och en farbror. Kom hem vid tolvtiden och somnade till en stund på soffan. Kunde knappt sätta mig upp sen. Än mindre resa på mig. Är sjuuuukt stel! Är så man skrattar för att det gör ont.

Imorgon har jag ju ett boxpass inbokat...får se hur det kommer gå. Hoho! Ska dessutom till IKEA faktiskt. Har inte vart där på jag vet inte hur länge. Aldrig åkt dit med min egna bil faktiskt och den har jag haft över ett år.
Vi kommer säkert hitta ett gäng oumbärliga onödiga grejer tror jag.
En sak vet jag att jag ska köpa och det är en pall att ha i köket. Jag når ju inte till översta hyllan i köksskåpen. Får alltid be Fredrik om hjälp.

Men nu, vänner, är det dax att bege sig till jobbet. Det kommer bli en tuff dag känner jag. Håll er hemma! Ge er inte ut på vägarna. *blink*

So long!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0