Tre pinglor!

Hej hopp! Har inte orkat skriva på hela helgen, då det har vart jobb non-stop känns det som. Fick ju "glatt" åka och jobba i fredags då jag egentligen skulle varit ledig. Tacken för det är att man kanske blir tvingad att jobba på torsdag också när man bad att få vara ledig på onsdag... men det är en annan historia.

Innan jobbet i fredags så hade jag ett par så underbart roliga timmar! Mina två barndomsvänner Lindsey och Elin kom på besök. Jag har inte sett de här två tjejerna på sexton år. Fattar ni? Sexton år!! Det är helt sjuuuukt längesen!
De kom hem hit och det var så himla roligt att träffa dem igen och vi hade supertrevligt och skrattade som bara den! De är helt klart fortfarande mina vänner, fast vi inte setts på så länge!
Allt föll sig så himla naturligt  och de var så lätta att umgås med och det var så kul att prata med dem, se dem och höra om deras liv!
Jag gick ju här hemma och var nervös och plockade och pillade på det mesta för jag visste inte vad jag skulle göra innan de kom. Haha! Så fånigt tänker man nu efteråt, för det var bara roligt!
Det var så synd att jag blev tvungen att jobba, men vi fick verkligen en ursäkt att ses igen. Hihi! Jag är så glad att vi trots allt hann med ett par timmar!


 

 

 

 


 

Kommentarer
Postat av: Elin

Tycker vi blev as snygga på alla bilder! Det ser inte ut på korten som att det va 16 år sedan vi sågs sist :)

Jag kommer oxå lägga upp ett par snygga bilder och det är klart jag kan skicka bilderna till dig oxå!

Vi hörs snart igen!

P&K

2009-10-04 @ 15:00:53
URL: http://metrobloggen.se/elinalenteg
Postat av: cilla

jaa jag är lite sugen på czarinnalooken men jag måste införskaffa skuggorna som hör till looken så kanske man kan hitta på nånting =)

2009-10-04 @ 17:17:45
URL: http://annaceciliaandersson.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej sara det var inte i går

hur är det med dig och vad gör du nu förtiden?

kul att läsa lite i din blogg.

ha det bra kram Hanna.J

2009-10-06 @ 11:15:25
URL: http:///hannasblogg82.blogspot.com/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0