Long time, no see

Hellooo!

Uj vad det var längesen jag skrev. Flera dagar! Har inte orkat helt enkelt och nästan bara jobbat hela tiden.

Men i tisdags var jag ledig. Då var jag in till lilla Maria på en fika och såg hennes mysiga lägenhet. Sen åkte vi ner till badhuset och körde ett Box- och Kickpass. Det är ruggigt kul och sjuuukt jobbigt! Det tråkiga denna gång var att jag skadade ena tumnageln när jag boxades med en tjej, så nageln lossnade från skinnet och gick att lyfta halvvägs ner. Det blödde rejält och jag som har fobi för att göra illa mig under naglarna blev såklart lätt knäsvag. Fortsatte självklart ändå men det blev ju inte rätta stämningen eftersom jag var rädd att göra den ännu mera illa.
Efteråt skjutsade jag hem Maria och åkte och handlade lite, köpte med pizza hem och så kollade Fredrik och jag på film.
Det var första gången som jag åt upp en pizza före Fredrik. Hahaha!

Onsdagen började kalasbra! Jag köpte biljetter till Midnattsvisningen av New Moon (!!!!) natten innan premiären. Så himla glad att jag fick tag på det! Men sen var det jobba jobba som gällde.



Igår jobbade jag också och idag ska jag också jobba. Sen är jag ledig helgen och det ska bli himla skönt. Vi ska väl börja rensa ur källaren och försöka få lite ordning där nere.
Annars får vi se vad som händer.

Ha en kanonfredag ni alla!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej hej! Kolla gärna in våran blogg och säg vad du tycker. Ge gärna en kommentar på sminkningarna som vi har filmat! :D // Jenny

2009-10-23 @ 21:21:24
URL: http://byjennyandmalin.blogg.se/
Postat av: anna

Ok då får jag väl försöka hitta en egen färg då! ;-)

Om jag inte kan gå till frissan min, men det är inte billigt att gå till frissan nu förtiden. :-/



Jo det är bra med mig & familjen. Vi har väl varit förkylda i omgångar här hemma men nu är vi ganska ok. :-D



Hoppas ni får en bra helg!

Kram

2009-10-23 @ 22:38:16
URL: http://annaborg.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0