Kvällens gnäll

Hej och godkväll.
Eller iallafall kväll... Är på lite halvdåligt humör för sista kvarten på jobbet så krånglade allt som kunde krångla.
Vi kunde inte logga ur kassorna för att en person glömt logga av på datan, när jag ringt och väckt min chef och hans fru och säkert hans två barn och ordnat det så har den ena kassan låst sig så det inte gick att göra ett dugg. In och leta efter nyckel för att kunna låsa upp den. Testade ett gäng olika och det sista hoppet som fanns framme var rätt tack och lov. Ibland bara hatar jag datastyrda saker!

När man äntligen slagit ner röven här hemma och väntar på vattenkokaren för att få en kopp te så kom jag på att jag glömt köpa mjölk. Inte en ynkaste lilla skvätt finns det...*supersuck* Ännu tjurigare.

Nu sitter jag och dricker te utan mjölk. Det är definitivt inte lika gott, men ok, det får funka. Snart ska jag lägga mig och det första jag ska göra imorgon är att åka och köpa mjölk.

Hoppas alla andra haft en bättre sista stund på kvällen än jag. Men måste ändå säga att hela dagen och kvällen (innan sista kvarten) har varit väldigt bra. Så det är inte bara gnäll här. Hihi!

Snart säng.

Kramikram!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0