Kompisdag!

Idag har varit en superskön dag! Inte nog med att jag har varit ledig, jag har träffat massa härliga vänner!
Fredrik åkte iväg till Stockholm idag, vilket ioförsig var väldigt synd för mig *sakna* men det var nog lika bra för hans skull, för ack, vad tjejsnack han fått höra annars!

Elin och Lindsey kom hit idag med och vi hade en störtkul stund med kaffe, te, minnen, jordgubbspaj och gamla foton. Riktigt riktigt trevligt att träffa dessa kära vänner igen!
Tyvärr hade mitt kamerabatteri dött så jag hoppas Elin lägger ut lite bilder i sin blogg, som jag sen kan sno. Hehe!

När de sen åkt hem, så fanns det massa jordgubbspaj kvar, så jag drog ett sms till Anna och sa åt henne att komma hit och käka, men hon hade Emmelie hos sig så jag tog paj och vaniljsås och åkte dit istället. Haha! Jättelängesen jag träffade Emmelie och Lexus så det var superkul! Ja, att träffa Anna också förstås. Hihi!

Anna fixade manikyr på Emmelie och sen även på mig. Blev jättefint så nu har jag mera tips och idéer på hur jag ska fixa naglarna. Så roligt! Sen kollade vi på Mammas pojkar och Lyxfällan. Alltså...förstnämnda program...sh*t! jag står inte ut! Men det är definitivt ett sånt man skulle kunna kolla på för att få störa sig en massa. Haha!

Ett gäng bilder från Elins blogg, från första gången vi sågs efter sexton år. Lånade lite.

 
 




Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0