Jag ger upp.

Godmorgon.
Nej, det kommer inte gå att träna box idag. Jag får helt enkelt avboka. Mina lår och mina biceps mördar mig vill jag lova. Det var jobbigt att hålla i tallriken när jag diskade förut. Helt seriöst så har jag aldrig haft en sån här träningsvärk! Det är så det gör ont i på riktigt nästan, inte bara träningsvärksont. Så idag blir det lite lugn simning bara så kanske jag bokar vattengympan på torsdag.
Men för tillfället måste jag helt enkelt ge upp.

Har just ätit frukost och ska fixa till mig lite. Fredrik och jag ska åka till IKEA och se om vi hittar nåt skoj. Det tror jag nog. Hehe! Det här med köpstoppet får vara över nu. Jag har klarat mig länge ändå måste jag säga. Hehe! Nu ska jag handla lite saker som faktiskt behövs, en pall bland annat, kortben som man är.

Så ses sen.

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Det är ju inte många dagar kvar av oktober med atnke på köpstoppet :) Har ju funkat kalas... inte för att jag vart i närheten men jag tror det. Du är stark när du bestämt dig :) Lycka till på Ikea Kram

2009-10-27 @ 11:16:14

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0