Inga vilodagar

Hej hopp.
Sen kväller och jag borde ligga i sängen och snarka sött för jag ska upp klockan åtta imorgon och bege mig till gymmet. Nu ska det bli kropp av mig igen. Hihi!

Läste just att min favoritbloggerska Linda Hallberg fått börja blogga för Veckorevyn. Så himla kuL! Stort grattis till henne! Hennes blogg är så galet bra! Här är hennes nya bloggadress för er som vill kika:
http://blogg.veckorevyn.com/lindas-sminkblogg/ 

Har jobbat hela helgen och är äntligen ledig ett par dagar nu. Ska träna och ge järnet men vila upp mig också. Motion har jag inte dött av. Haha!
Så imorgon blir det ett gympa bas-pass, på tisdag blir det Box- och kick och på onsdag blir det BodyPump. På torsdag och fredag ska jag vila och på lördag blir det poweryoga. Nån som har testat det och kan berätta hur det går till? Haha!

Nu ska iallafall sminket av och sen blir det hopp i säng.

Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag pratade med killarna i klassen och frågade om dom hade kört de och om dom viste vad det var, och dom sa att man skulle göra olika ställningar med kroppen för att skapa "ro i sinnet" eller nåt.. låter helskummt ´men det är säkert kul :)

2009-10-19 @ 15:58:48
URL: http://twisterkarksson.blogg.se/
Postat av: Svärmor

Jag och Rebecca har gått på poweryoga för längesedan minns att det var många övning solhälsningar osv... det var bra för hela kroppen o jag hade en enorm träningsvärk för man sträcker ut och använder muskler som man inte kommer åt annars

Go girl ! :) Kram

2009-10-19 @ 18:48:58
Postat av: Anonym

Jag och Rebecca har gått på poweryoga för längesedan minns att det var många övning solhälsningar osv... det var bra för hela kroppen o jag hade en enorm träningsvärk för man sträcker ut och använder muskler som man inte kommer åt annars

Go girl ! :) Kram

2009-10-19 @ 18:49:30

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0