Ensam hemma

Helloo i stugan!

Idag är den första lediga dagen av fyra. Det känns grymt skönt. Efter denna tjuriga och negativa vecka som varit så känner jag verkligen att det är skönt att vara borta från jobbet. Usch! Gillar inte dessa negativa känslor på jobbet, men det uppstår lätt när alla inte blir lyssnade på. Men nog om det!

Sitter och väntar på att höra nåt av Lindsey och Elin. De pratade om att komma hit idag, vilket jag hoppas, för det var grymt kul sist! Jag tror det kommer bli minst lika kul idag om de hittar hit. Hihi! Tänkte jag i så fall skulle baka en jordgubbspaj till deras ära. De är ju lika godis- och bakelseälskande som jag är verkar det som. Me like! Hihihi!


 

Denna bild är lånad från Google/Eleven.se. Bakelserna på bilden är tvålar men de ser verkligen mumsiga ut! ÅÅh, jag måste testa att göra cupcakes nån gång!

Fredrik åkte till Stockholm idag så jag blir ensam i helgen. Kanske, om jag har råd så ska jag åka upp nån dag. Dessvärre så tror jag inte jag har råd, eftersom halva tanken ryker på en tur-retur till Stockholm. Haha. Hoppas han kommer hem snart istället.

Jag ska iallafall tvätta en massa tvätt på lördag och baka bröd och försöka ge mig på att tvätta dessa hemskt lortiga fönster som inte blivit tvättade på typ hundra år. Är det en sak jag är dålig på så är det just att tvätta fönster vill jag lova. Har fått lite knep av nära och kära så kanske kommer det gå. Hehe! Den som lever får se. Resultatet kan hur som helst bara bli bättre, för så illa är det.


Kommentarer
Postat av: Maria

Åhh ! vad kul då kommer vi ju ses lite oftare juö ! :) KUL !! KraamKraam

2009-10-08 @ 13:12:34
URL: http://twisterkarksson.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0