Bulle i ugnen!

Halloj! vid tio idag. Satt och såg en film igår som hette Attraction. Den handlade om en kille som var besatt av sin exflickvänn och stalkade henne. Trodde den skulle vara riktigt bra, en riktig förföljelsefilm så, men icke. Det hände i princip ingenting så den var riktigt tråkig. Men att jag nästan satt och somnade berodde nog lite på att jag var väldans trött också.

Men morgonen har lett med sig att jag gjorde färskpressad juice och drack en linfröshot, sen var jag mätt. Har inte ätit nån frukost än, men tänkte jag skulle vänta på det nybakade brödet jag håller på med.
Gjorde en deg som nu står på jäsning och ska in i ugnen om ett tag.

Ikväll kommer Anna hit. Vi ska käka lite gott och dricka vin och se på Idol. Även Pelle dyker upp hoppas jag! Så en skön kväll att bara softa lite på. Därför ska jag ta tag i mig själv och börja tvätta fönster nu! Måste ju börja nånstans så det blir gjort nångång. Haha! De ser verkligen för hemska ut alltså.

Men tjing tjing på er och ha en god helg!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0