Träningsvärk på ingång.

Hallå där!

Började dagen med att dundra ner i tvättstugan och fixa. Ska hålla på hela långa dagen. Massa massa tvätt. Uuuuh det är så tråkigt! Men skönt när det är gjort iallafall.
Ska ju iväg på ett boxpass sen så träningsvärken är nog ett faktum imorgon. Det är liksom bara att räkna med det. Hehe!
Igår hade jag ju fortfarande känningar av träningsvärk i magen sen förra tisdagen. Helt galet. Haha!

Men nu ska jag ut och hämta posten och sen blir det frukost.

Ska visa en topp/tunika sen som jag köpte igår. En lila.

Ha det! 

Kommentarer
Postat av: Milla

Hejsan hoppsan! Hoppas att allt är bra! Här är vi på benen igen efter en veckas influensa. Tänkte bara meddela att jag +1 (hon heter Sandra) gärna kommer nästa tisdag! Ska bli hur kul som helst!

Kram kram

2009-11-17 @ 13:05:48
URL: http://camillaworld.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej gumman! Tack för din kommentar. Du är så himla duktig som tränar så mycket. Jag skulle oxå vilja göra det, men jag kan inte köpa träningskort för då tränar jag aldrig (?) vet inte varför. Tänkte höra om du kan ta reda på vad det kostar att träna per gång..om det går att göra så. Sen tänkte jag meddela att jag inte kan komma på ljuspartyt, men tack för inbjudan!

Jag säger bara.....NEW MOOOOOON!!!!!!

P&K

2009-11-17 @ 16:24:02
URL: http://metrobloggen.se/elinalenteg
Postat av: Lindsey

Tjolulu! Box som är så kul! Har du fortsatt med body pumpen? Det är den roligaste träningsformen som finns tycker jag. Var en riktig junkie för Body pump förr. Cs på torsdag då vi ska bli vampyrbitna

2009-11-17 @ 17:00:17
Postat av: Lina.

Hej!



Kika gärna in i min relativt nyöppnade smyckes webbshop, DesignByLina.se.



Där säljer jag mestadels Armband i olika material såsom, Läder, Mocka, Siden, Pärl och Kedje Armband.



Välkommen in!

2009-11-18 @ 09:56:26
URL: http://www.designbylina.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0