Ingen nattsömn.

God morgon! Sitter på tåget med Anna nu på väg upp till Stockholm. Ska bli kroppsmålad idag. Spännande. Hehe! Men blä vad trött jag är! Nu känner jag att jag skulle kunna somna, strax innan vi ska av. Gick upp fem i sex i morse, men som vanligt går det inte att sova när jag vet att jag ska upp. Somnade efter halv tre nångång. Kommer ju dö ihjäl på jobbet sen! Men det får gå. Imorn ska jag egentligen upp åtta för att åka och träna, men får se om jag kommer orka det. Måste ändå in till farfar så... Aja. För övrigt så är sj världens skitföretag. Hatar dem och de lever alltid upp till mina förväntningar om att de är sämst. Tacka vet jag bilen! För övrigt säger jag GRATTIS till Fredrik som fyller år idag. Kram kram!

Kommentarer
Postat av: Milla

Hälsa och gratta Fredrik från mig

2009-11-25 @ 19:24:14
URL: http://camillaworld.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0