Imorgon smäller det!

Ja, idag kan jag säga att träningsvärken är ett faktum. Trots allt inte lika mycket som de förra gångerna. Ett framsteg månne? Hehe!

Tvättstugan höll på och bråkade med mig som tusan igår. Först ena tvättmaskinen som vägrade centrifugera, sen torktumlaren som vägrade hålla sig stängd så tvätten aldrig blev torr. *supersuck* Till klockan ett inatt fick jag hålla på! Skitmaskiner! Undrar hur mycket jag störde grannarna...

Men men, inget av det är viktigt...imorgon kommer det viktiga! Om nån inte kan gissa så är det självklart biodags! Twilight + New Moon Here we come!! Gaaaah, det ska bli så asförbannat kul! Ska plocka upp Lindsey i stan, åka hem till byn, käka, vi två och Anna, fixa till oss och så ka in till stan och se bio! Det kommer bli så makalöst roligt! Jag ser verkligen fram emot det! Wohoo! Så hoppas jag att vi träffar Elin där också! Eller hur, Darling!

NU ska jag dricka upp mitt te och sen fixa mig lite inför jobbet.
Ses och hörs!




Kommentarer
Postat av: Elin

Ill be there baby, det kan du hoppa upp och sätta dig på :) Som vi har längtat!!!! WOHOOOOOO!!!!!



PUSS&KRAM

2009-11-18 @ 15:54:46
URL: http://metrobloggen.se/elinalenteg

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0