Ikea

Blev ju lite shopping på Ikea häromdagen! Men faktiskt bara för va 250 kr. Haha! Det var nog rekordlite. Hade säkert kunnat bli mer om inte Fredrik varit med för då hade jag kunnat strosa runt i egen takt. Han stressar mig alltid lite när vi handlar så då blir jag nervös. Hehe!

Detta handlade vi iallafall:


Min pall som jag ska måla svart.


En hängkorg som vi ska ha i köket ovanför diskbänken. Det var en likadan korg men mindre också.


Tvättkorg.

Detta är vad vi vill handla:

 Bjursta matbord
 Gilbert stolar.

Ska mäta och trixa lite för att se så det får plats bara.

That's it! Inte mycket för att vara jag och på Ikea. Hehe!

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Ser ut som samma bord som Maria har i sitt kök är d det ?? Kram

2009-11-02 @ 21:12:26

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0