Idol 2

Hej på er!

En intensiv dag idag måste jag säga. Gick upp halv nio, haft mardrömmar inatt. Det var längesen! Åkte in till stan och handlade lite åt farfar, sen satt jag där ett tag och gaggade lite skit. Pratade med honom om svininfluensan och vaccin. ÄSCH! sa han bara. Det där är bara larv! Sköterskan har varit här och frågat om jag vill ha sprutan, men det skiter jag i! Det var hans kommentar. Hehe! Han är så rolig och barsk ibland farfar min.  Själv funderar jag fortfarande på om jag ska eller inte... Nu har jag ju halsont så får väl försöka kurera mig från det till att börja med.

Sen åkte jag iallafall ner till badhuset och tränade Easyline. Körde väldigt lugnt eftersom jag hade ont i halsen. Trött och svettig var jag ju och märkte att jag inte har nån kondis, men det var kul! Tack ni som hade omtanke om mig med telefonsamtal och sms att jag inte borde träna. <3 Är ju dumt att träna när man är sjuk så jag har just avbokat poweryogan. Kommer nog aldrig få testa på det verkar det som. Haha! Men jodå, nästa vecka...om jag är frisk då förstås.

Sen blev det iallafall en tur på stan och shoppade en del. Blev lite Indiska, Make Up Store (kunde ingen gissa va? :P ) och Gina Tricot. New Yorker och diverse andra affärer gick jag inte ens in på. Tänkte att det var lika bra. Haha! Sen tog jag en sväng förbi ÖB. Inte varit där på toklänge, men det blev inget särskilt inhandlat där, bara Pringles Paprika och After Eight. Haha!
Sen åkte jag till Rusta och där köpte jag ett par panelgardiner som jag tänkte jag skulle sätta upp i köket. Får se sen om det blir fint. Sen var det matshopping på Maxi, hittade en del smått och gott. Köpte en vinare på Systembolaget också, till Anna. Där träffade jag Milla också. Det var kul! Hehe!
Efter det blev det iallafall raka vägen hem, men jäklar i havet vilken trafik det var!

Nu sitter jag och kollar på Idol. Bara andra gången jag ser det efter uttagningarna, men gillar iallafall Tove och Erik och det gjorde jag i början med. Blir nog de i finalen tror jag.

Nu ska jag slänga mig i soffan igen, för jag bara nyser och nyser just nu.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Just det, Jubilee heter den :D Tack!

2009-11-27 @ 23:26:28
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0