En stjärnklar natt...

Klockan är strax halv tre på natten och jag sitter i bilen på väg mot stockholm. Ska på kryssning imorn. Skönare att åka på natten än att behöva gå upp tidigt imorn och åka. Nu kör ju Fredrik så jag kan ju sova... Eller ja, det kan jag faktiskt inte eftersom han sitter här och ylar och sjunger med i gitarrsolon. Hehe! Men jag förlåter honom. Det är i alla fall inte särskilt kallt ute, vilket är skönt. Och det är himla stjärnklart! Längesen man såg himlen känns det som. Bara varit en massa moln i vägen. Egentligen är jag lite sur, för på jobbet får man visst inte vara med och säga till om hur mycket man vill jobba, men jag ska försöka strunta i det i helgen och ta det på måndag istället. Då är det personalmöte... För övrigt vill jag se New Moon igen! Jag är helt frälst! Jag älskar filmerna! Och böckerna ska vi inte tala om. Hehe! Jag har alltid älskat Sagan om Isfolket, men Twilight Saga... Jag blev löjligt frälst. Haha! Åh! Nu såg jag ett stjärnfall! Godnatt!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0