Aj aj aj!

Godmorgon där!

Aj aj aj, säger jag bara. Bara för att jag gått och "skrytit" om att jag så sällan blir sjuk och inte har varit förkyld på två år, så tror jag att jag håller på att bli det nu.
Började få ont i halsen igår kväll på jobbet och hade även en dov huvudvärk. Idag när jag vaknade hade jag ännu mer ont i halsen och är dessutom snorig. Ååååhh, jag hatar att vara sjuk!! Jag hoppas det är nån väldigt tillfällig grej och inte förvärras över helgen när jag ska jobba och allt. Inte råd att vara hemma.



Sitter och dricker te nu i hopp om att det ska hjälpa. Hehe, vi får väl se. Skönt att vara ledig idag iallafall. Ska åka till farfar snart och sen blir det träning, Easyline denna gången.. Sen ska jag ta ett varv på stan och kolla läget och sen handla lite mat och kattsand. Ikväll ska jag vara hemma och bara softa. Kanske se på Idol eller se en film. Har en skräckis som väntar. Hihi! Funderade på att gå på bio alldeles ensam och se New Moon igen, men tror jag hoppar över det trots allt, för jobbigt att åka fram och tillbaka till stan ytterligare en gång. Mår jag dessutom såhär är det bara jobbigt att inte vara på hemmaplan.

Nu ska jag ringa farfar och förvarna att jag kommer tidigt istället.

Vad ska ni göra denna fredag?

Kram och tjing på er!

Kommentarer
Postat av: Svärmor

KRYA PÅ DIG Kram

2009-11-27 @ 09:39:22
Postat av: Elin

Hoppas du inte blir dålig. Jag har sett new moon en gång till, kändes nästan bättre andra gången, det va lugnare i salongen oxå :)

Vill ses snart! Vore mysigt med en helkväll med god mat och mycket snack! PÖSS

2009-11-27 @ 19:13:20
URL: http://metrobloggen.se/elinalenteg

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0