Nu checkar jag ut

Nu får dagen vara slut, det är dags att sova. Har precis kollat klart på film nummer två. Efter Mirrors som var smått obehaglig så kände jag för en trevlig film... kan nån gissa vilken? Jag behöver väl egentligen inte säga Twilight va? Hehe!


Såhär ser den officiella New Moon-postern ut! Jag ska lätt gå på bio den 20/11 - 09. That's for sure!

Men nu är det sängen som gäller. Är trött och har huvudvärk på högersidan. Imorrn ska jag puttra till Stockholm så jag hoppas det släpper. Ska nog stanna på Godisbron och köpa några såna goda supersalta pepparflaskor också. Det är mina cravings för tillfället. Men nu, sängen! Ska läsa lite i boken och när den är slut är det dags att läsa Om jag kunde drömma igen. Ska nog köpa dem på engelska också. Anna säger att de är bättre på engelska.

Åh, jag längtar tills du flyttar hit gumman! KRAM!

Godnatt på er alla!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0