Matrast!

Sitter och väntar på att min potatis i ugnen ska bli klar. Det kommer väl dessvärre ta ett tag. Ska ha stekt lax till och vitlökssås. Får passa på att äta vitlök och fisk när Fredrik inte är hemma. Haha!

Det går framåt med städningen...eller iallafall tvättningen. Har tillomed hängt tvätt ute på torkvindan och jag hoppas verkligen att det inte kommer börja regna! För jag har mycket tvätt kvar.
Jag har möblerat om lite litegrann i sovrummet. Jag hoppas Fredrik tycker det är ok sen, men det tror jag. Går ju att ändra lite ändå så då får han göra det om han vill.Sen när lakan och sånt är rent och torrt så ska jag bädda sängen och se om jag törs lägga på överkastet som det ska...med tanke på pisskatten Busan.. Fattar verkligen inte varför hon ska pinka i sängen! Nu är det ett tag sen, men så fort hon kliver upp där så blir man nervös...iallafall när det är nystädat och fint ju.

Damn, vad det blåser ute! Hoppas jag knep fast tvätten ordentligt där ute! Annars kommer det flyga av mina bh'ar och trosor ute i Stavsjö! Haha! Vore en syn! Fördelen med blåsten är att det torkar fort iallafall.

Nu ska jag fortsätta vara hemmafru!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0