Mamma fick kaka!

Har fikat lite med min kära mor idag. Det är väl ingen som missat att det är mors dag liksom..
Jag gjorde en "hembakad"  chokladkaka med apelsinsmak... Hehe! Det var en färdig köpsmetspulver som man bara hällde vatten i, men det var faktiskt förvånansvärt gott! Så det var ju simpelt att slänga ihop här på morgonen.

Så fick hon sit kit från Body Shop: En stor duschkräm med kokosdoft och en Body Butter med kokosdoft. De luktar ju helt fantastiskt! Älskar Bodyshops produkter och dofter.

Har suttit i solen en stund med och det är riktigt varmt! Men det är härligt. Ska till och med promenera till jobbet här snart. Känner mig, trots att det är söndag, lite taggad eftersom  jag vet att jag inte behöver se Statoil Stavsjö på en hel vecka efter ikväll. Hihi! Ska bli riktigt skönt!

Nu ska jag läpp lite överlack på mina knallorange naglar så kanske färgen håller en arbtesdag utan att flagna om man har tur! Hehe!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: svärmor

Jag vet en som glömt morsdag :)Ha det gott på Sweden Rock nu Kram

2009-05-31 @ 16:31:32
Postat av: Svärmor

Hehe jag får ta tillbaka det första jag skrev om en som glömt för exakt samtidigt som skrev här skrev han i min facebook:)

2009-05-31 @ 16:34:20

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0