Kissen är galen!

God morgon!
Min katt håller nog på och börjar löpa för hon springer och jamar mot allt och alla och är helt plötsligt väldigt kelig. Då blir det iallafall ingen utgång här inte. Lilla livet, hon är för söt! Inatt har hon och Busan sovit tillsammans, så himla gulliga!

Jag håller på för fullt i tvättstugan! Det är sjukt tråkigt, men definitivt nödvändigt. Är hur mycket som helst. Tänkte jag skulle ta lite gardiner och så också. Tyvärr är det ju halvtråkigt väder ute så vågar inte hänga ut nånting, men det finns ju torkrum som tur är. Och torktumlare.
Det är mycket jag har tänkt göra idag:

~Tvätta
~Dammsuga
~Bädda rent
~Lämna skräp på sorteringen
~Gå över sofforna med "gula handsken"
~Bära ner saker i källaren
~Handla lite
~Gå ut och gå
~Äta



Vi får väl se vad som hinns med helt enkelt. Tvätten håller jag ju redan på med. Nu ska jag börja med frukost. Sen får vi se.

Tjing!


Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0