Fluffiga kuddar!

Jag höll ju på i tvättstugan hela dagen igår och tvättade täcken och kuddar och hela rasket. Kuddarna, märkte jag imorse hade blivit otroligt fluggiga! Jag som gillar att sova på nästan platta kuddar..det blev nästan lite mycket för min nacke. Hehe! Får väl  ligga på dem en timme eller nåt sen.

Nu ska jag gå och förbereda lite lunch. Milla och Frida ska komma hit sen så vi kommer säkert bli hungriga. Ska test a mig på att göra paj med fetaost, broccoli och bacon. Får se hur det blir. Alltid kul när man har försökskaniner ju. Hehe! Lite jobbigt om det blir skitäckligt bara. Höh..

På återhörande!

Tjillevippen! 

Kommentarer
Postat av: Milla

Tack för igår! Det var jättekul. Och pajen var jättegod! MVG så det smäller om det. :-) Kram kram

2009-05-11 @ 10:10:22
URL: http://camillaworld.blogg.se/
Postat av: SVärmor

Den pajen vill jag också smaka :) KRAM

2009-05-11 @ 23:10:17
Postat av: Maria

Haha du borde ha dom rosa i din bil :)

2009-05-12 @ 21:00:17
URL: http://n0ll8.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0