Arg på musen!

Titta, det hann bli en  liten stund hemma innan jobbet trots allt. Hehe, så då sätter man sig vid datan. Men ska strax iväg och leka med brandslangen!

Har varit och simmat och hälsat på hos farfar. Allt gick bra. Asmycket folk i motionssimningsdelen så det var snigelfart där. Inte för att jag simmar rally men herregud vad pensionärer simmar sakta! Det är ju asirriterande när det är mycket folk. Till råga på allt så var det vattengympa på andra delen så alla kärringar stannade ju upp för att kolla. Lagom irriterande med dessa stoppklossar! Sen gick jag och bastade och den fick jag ha helt för mig själv! Superskönt!

Jag är lite arg när jag sitter vid datan också...musen gör inte som jag vill. Ibland stannar pilen bara och så går det inte att röra den. Jag har gjort rent muskulan flera gånger men det verkar inte hjälpa. Kanske måste byta matta eller nåt. Otroligt enerverande är det iallafall!

Nu ska jag ta på lite mascara och sen åka upp till jobbet. Ska tjuvåka med Daniel till kursen, för jag vet inte vart det är. Haha!

So long!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0