Alla sover...

Igår var en mycket bättre dag än i förrgår på jobbet. Det var ju relativt lugnt så vi hann iallafall det vi skulle men inte mycket mer. Frågan är hur det blir ikväll. Söndag... jag tror det kommer bli förjävligt, men idag är ändå sista dagen innan en veckas semester så jag ska nog kunna bita ihop. I hope!

Vaknade nio imorse och gick  upp, bakade en chokladkaka med apelsin till mamma och har även gjort frukost nu med egenpressad juice på apelsin, morot och mango. Smarrigt!

Ska ut och sätta mig i solen strax och njuta av vädret innan jag ska iväg till jobbet vid fyra.

Imorgon kommer det nog bli rätt full fart. Ska till sjukhuset och hämta farfars leg, som han glömt där, lämna det till honom och se om han behöver hjälp med nåt.
Badhuset och simma i utebassängen för första gången i år.
Handla sånt vi ska ha med till Sweden Rock och så hem och packa. Ska försöka hinna med en promenad och helst bara ligga och slappa i soffan med chips också. Haha!

Fredrik kom hem igår efter att ha varit på dragracing i Eskilstuna. Han såg rätt skojig it. Lite solbränd sådär. Hehe! Halsbandet och solglasögonen sitter kvar. Hihi! Fick smörja honom imorse. Usch det är hemskt att bränna sig. Jag är känslig sådär så för att inte jag ska se ut som en gris är det solskydd som gäller!


Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0