Solen i ansiktet!

Det är så underbart att ha solen värmandes i ansiktet. Man blir verkligen gladare av att solen tittar fram på himlen och värmer lite!

Imorse åkte jag till farbror doktorna för att göra ett läkarbesök och strumatest. Jag har ju blivit påtjatad av min moster att gå och kolla halsen i typ ett år nu och idag hade jag tid så jag gick dit och läkaren konstaterade att jag faktiskt är lite svullen om halsen. :O *hoppsan* Har ju ingen aning om vad struma egentligen är förutom att det har med sköldkörteln att göra eller hur det nu stavas och antingen över- eller underproduktion av nånting.
Hur som helst så frågade han massa, mest om min huvudvärk (som jag förövrigt somnade med igår och vaknade till idag), men sen fick jag gå in och ta blodprov. Så nu är det bara att vänta på provsvar...
Jag trodde ju det bara var att sträcka fram fingret, men nej då, här var det kapslar med blod som skulle fyllas så jag fick glatt lägga mig ner på britsen och dra upp tröjärmen. Två rör blod tog hon och jag blev lite dizzy bara av det.
När det sen var klart iallafall så åkte jag hem till Pelle och så tog vi hans bil och åkte in till stan och mötte Malin. Sen köpte vi present till vår kära nyblivna mamma som vi alla hoppas att vi får träffa snart. :D
Sen åkte vi hem till Malin och fikade och sen blev det hemåt. 

Jag är rätt så trött nu så funderar ärligt på att slänga mig på sängen en stund. Det skulle nog vara väldigt skönt, men jag är hungrig också så måste fixa nåt ätbart. 

Jag är sugen på påskmust!

Kommentarer
Postat av: Anonym

PÅSKMUST är GOTT mmmmm

2009-03-18 @ 22:28:40

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0