Så trött så trött...

Varför blev jag så trött? Kanske för att jag inte gör nånting, men det är skönt att inte göra nånting också. Så det ska nog fan bli sängdags nu. Det blir i så fall andra kvällen i rad som jag lägger mig innan tolv. Hehe! Det är ju lite häftigt. :P

Imorrn ska jag brumma upp till Sthlm och se Hammerfall på kvällen. Suget är allt lite tillbaka idag nu när man mår bra.

Men det blir väl till att släcka alla ljus nu då. Är väl en 40 stycken som jag tände runtom i lägenheten. Hehe! Inte konstigt man är trött då kanske, de suger väl åt sig ganska mycket syre. Hihi! Men sova är ju rätt skönt så det gör inget. Ska läsa lite till och hoppas jag blir klar med de förbaskade boken snart.

Inatt ska man ju ställa fram klockan med ja. Det gör ju att morgondagen kommer bli lite kort, för det blir ju som att man sover längre fast man inte gör det. Tur konserten inte är förrän på kvällen iaf. Då behöver jag ju inte åka klockan elva iaf. Hihi! Kan väl vara ganska mycket trafik imorgon eftersom det är söndag så blir att ta det lugnt. Hatar att stressa, framförallt i bilen så jag hoppas verkligen jag slipper köra till Globen imorgon. ;)

Ja men godnatt på er alla!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0