Rösta på H.E.A.T!

Det har jag gjort. :D

Lite övriga reflektioner över kvällens melodifestivaL.

Måns: Det måste vara en riktig fjolla! Usch vad jag ogillar. Vad har hans halvnakna bakgrundsdansare med Hope & Glory att göra? Hörs att det är en Fredrik Kempe-låt.

Caroline af Ugglas: Alltså, hjälp! Vad är det för konstig människa?

Agnes: Vilken discodiva hon har blivit sen Idol. Gillar henne inte, men håret var snyggt fixat (med hjälp av typ 10 kg löshår iofs) och gulddräkten är sjuuuukt snygg! Den hade jag inte tackat nej till, men när skulle man haft den liksom. Haha! :) Låten var ju lite härligt disco iallafall. :)

H.E.A.T: Hårdrock äger och detta bandet är de jag röstar på. Tyvärr tycker jag inte låten gör hans röst rättvisa, han kan SÅÅÅ mycket mer! Heja H.E.A.T!



Emilia:
Tänker bara på Big big world som alla gick och sjöng på för några år sen, även jag. Men gillade denna låten bättre och hennes klänning var superdupersöt!

Alcazar:
Deras discopop är inte min melodi direkt och vad jag har läst så verkar de vara rätt avundsjuka av sig. Lite töntigt va? Ge er!

Sarah Dawn Finer: Nej! Jag gillar inte så sega låtar. I Melodifestivalen ska det ju vara låtar som man blir glad av och kan sjunga med i! Inte sömnpiller som detta.

E.M.D: Fjolla ett, två och tre... och så dessutom Måns... Alltså, hela Melodifestivalen är ju invaderad av idoler som bara måste hålla sig kvar i rampljuset eller? Har de nåt fan som är över 14 år? :O

Sofia: Grekiska? Ok... ja men sån musik kan vara lite skön...ibland, faktiskt. Sen behövde hon väl kanske inte ha gymnastikdräkt från rymden på sig? :O Men stövlarna var snygga! Jag är glad att hon inte hade lika mycket rouge på sig på scenen som hon hade i klippet då hon pratade strax innan. :O :S

Molly Sandén: Söt tjej! Bara 16 år är imponerande! Fin röst! Söt klänning! Låten är iofs ingen favorit. :P Sömnpiller..

 Malena Ernman: Jag gillar viss opera i låtar såhär. Tycker låten är helt ok, men även här hörs det att det är Fredrik Kempe med i spelet.

Nu ska jag bara vänta på vinnaren. :P 



Kommentarer
Postat av: hanaas - en blogg om en 14årig tjejs vardag och foto

sv; måns förfan

2009-03-14 @ 22:03:13
URL: http://hanaas.blogg.se/
Postat av: hanaas - en blogg om en 14årig tjejs vardag och foto

sv; ba för du nte e lika bra.

2009-03-14 @ 22:05:02
URL: http://hanaas.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0