One missed call

Ok, den filmen var ju inte så mkt att vara rädd för faktiskt. hade väl jagat upp mig lite extra för att jag tänkte på The Grudge som jag tyckte var bra obehaglig. :P Det var ett par gånger som jag hoppade till, men inte mer. Så rädd för att sova inatt behöver jag inte vara. Hehe!

På tal om sova så är det nog dags för det nu. Är riktigt trött. Ska jobba imorrn med. Usch, osugen som vanligt. Pratade med Lill-Tommy förut också om ett par byten i april, bland annat för kryssningen som svärmor ska bjuda med oss alla på. Han sa att han skulle kolla om det gick, men när jag frågade om den fjärde, när HEAT ska spela så visste han inte.
Han sa det att då blir det ju jobb varje helg i april och det har han ju rätt i. När han har sin tjej i Värnamo så är det nog svårt att få tid att träffas ändå, så förstår om han inte är sugen på att jobba vaje helg.
Det får ju jag med göra om jag byter och så, men för min del är det ju självvalt i detta fallet. Får väl se hur det blir, annars hoppas jag det löser sig på nåt annat sätt. Kryssningen måste jag ju med på iallafall. :D

Men nu som sagt är det nog bara kissa, borsta tänderna och gå och lägga sig som gäller.
varför är jag så sjukt sugen på coca-cola? :O
Aja, sov gott alla ni därute. :)

Kommentarer
Postat av: elviraOlsson

Stardust har jag aldrig hört talas om... Guldkompassen har jag faktiskt inte sett! ska passa på och göra det nån gång!

Okej, ska väl kolla på bokus och tradera efter de ;)

2009-03-15 @ 01:00:51
URL: http://elviraolsson.blogg.se/
Postat av: Svärmor

Jag kan hålla med om att greklåten var rätt bra men va fan sveriges bidrag ska vara på svenska eller engelska... Kram o sov gott

2009-03-15 @ 01:19:58
Postat av: hanaas - en blogg om en 14årig, fotointresserad tjej

sv; Man brukar skriva sånt om man e avundsjuk vettu ;)

2009-03-15 @ 09:55:46
URL: http://hanaas.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0