Metallica!

Japps, imorrn ska jag på Metallica. Det blir nog roligt. Bytte bort jobbet imorrn så jag blev ledig, annars hade det ju blivit lite svårt. :P Det jag inte ser fram emot är den himla tråkiga bilresan! Att bila till sthlm därifrån jag bor är nog världens mest tråkiga väg som finns! Jag blir alltid supersömnig och när jag är framme vill jag bara sova. :P Men det blir nog bra när jag e framme sen.

Har kommit hem från jobbet för en stund sen och det är riktigt skönt! Har varit lite duktig idag och tvättat bilen faktiskt. Så ett par timmar till är den ju ren. Hehe! Givetvis gick ju mammas högtryckstvätt sönder när jag lånade den så den sprutade vatten från hela apparaten men inget från munstycket. :P Så det blev vanliga vattenslangen på halva bilen, men det gick rätt bra ändå. Så himla kallt bara...och halt! Det är ju isgata på hela gården. 

Usch, Fredrik verkar inte va på msn så han får skylla sig själv. Jag skulle ju ta med några grejer till honom, men vad skulle han berätta typ...nu. Han ringer säkert imorrn. Måste diska innan jag åker imorrn... och duscha.
Nu ska jag nog in och krypa ner iallafall. Trött i ryggen är jag idag.

Så nu blir det nattinatti!



Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0