Juicedokumentär!

Åååh, internet har inte funkat sen i lördags och jag har blivit så förbannad på det att jag har beställt eget internet nu från Bredbandsbolaget. Var nog lika bra. När man blir förvånad att det funkar så känns det ju lite bakvänt. Det ploppade igång här idag nu på eftermiddagen. Får se hur länge det håller i sig. Kan ju få göra det en månad eller så iallafall så jag hinner få mitt egna.

Hur som helst så har jag nu invigt min fantastiska juicemaskin. :D Det tänkte jag dokumentera i bilder. Nåt som är lite roligt också är att för nån vecka sen kunde man läsa i nån kvällstidningsbilaga om detox. Jag har ju varit lite sugen på att testa det förut men inte haft några bra maskiner just för att göra dessa juicer och sådär, men nu har jag ju den ultimata! Tydligen enligt de som gjort artikeln också för de lottade nämligen ut en sån som jag just köpt, plus att det var massor med härliga juicerecept som man ska dricka under detox-perioden, både grönsaksjuicer och fruktjuicer. Så vartefter kanske. Ska nog vänta tills Nicole är klar så får hon meddela sig i sin blogg sen. ;)

Men för att återgå, här är premiäranvändningen av min juicemaskin. :D


Såhär ser den ut. Den är lite otymplig när man som jag inte har plats för den på bänken, men det som kommer ur är helt klart värt det. :)


Det blev morots- och apelsinjucie. Morötterna var väldigt små så jag tog många, vilket gjorde att det smakade mer morot än apelsin, men det gjorde ingneting. :)


Rivfiltret fick man en alldeles egen liten diskborste till. En svart. :D


Det här är gegget som blev kvar. Det som inte blev juice. Torrt och tråkigt klegg bara. :P


Här är den supergoda juicen, med den superläckra färgen. :) Så himla gott!


Det här kommer det definitivt bli mer av och jag hoppas verkligen jag får Fredrik att smaka. Han som älskar juice skulle nog tycka det här var supergott. *hoppas hoppas*

Nu ska jag in till mamma och äta pannbiff, sås och potatis. Favoriträtten sen man var barn. :D

Förhoppningsvis på snart återhörande!

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Den verkar ju jättebra men hur gör man ?? lägger man bara i frukten som den är tvättad med skal o allt? eller måste man hålla på o skala o sånt??? Kram

2009-03-23 @ 19:37:52
Postat av: Svärmor

Den verkar ju jättebra men hur gör man ?? lägger man bara i frukten som den är tvättad med skal o allt? eller måste man hålla på o skala o sånt??? Kram

2009-03-23 @ 19:38:15
Postat av: Therese

Gott med juice ;D

2009-03-23 @ 21:55:47
URL: http://frena.blogg.se/
Postat av: Carro

Hej! Vad är det för märke på den? Mvh Carro

2009-03-27 @ 09:43:23
URL: http://carro810815.blogg.se/
Postat av: Carro

Hej! Vad är det för märke på den och vart har du köpt den? Mvh Carro

2009-03-27 @ 09:44:29
URL: http://carro810815.blogg.se/
Postat av: Carro

Ok, tack! Jag förstår av ditt blogginlägg att du är nöjd med den. Vad kostade den på Media Markt? Letar nämligen efter en bra prisvärd sådan :)

2009-03-27 @ 12:04:23
URL: http://carro810815.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0