Jag = Monster

Yep! Är inte särskilt vacker just nu, men kommer bli om en stund. :P Jag har nämligen en ansiktsmask inkletad i hela fejjan. Lermask dessutom, skitsnyggt! Det finns bild, men jag måste nog varna känsliga läsare först.

Har varit duktig och diskat och plockat in all rentvätt så nu är det bara jag själv som ska ordnas till innan jag ska bege mig. Och lite lite packning. Vet ju inte om det blir redan inatt vi åker hem eller om det blir nån gång imorrn.

Åh vad härligt det vore om Fredrik får trummorna sålda nu! Både för han och för mig. Jag kommer få plats med ett köksbord i köket! :D :D Givetvis är det hans kök också, men han bryr sig nog inte så mycket om det, därför skriver jag jag. :P Och han kommer ha lite mer pengar till körkortet om det skulle behövas fler lektioner. Han är så duktig som har satt igång och är ute mycket och kör nu. Dessutom tror jag han är bra på att köra också för han har så lätt för att lära sig saker. :)

Nu ska jag tvätta bnort monstermasken. :P

Hej hopp gummisnopp!

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja men lägg till mig på msn så fixar vi det någon dag! [email protected] :)

2009-03-08 @ 13:25:27
URL: http://madelue.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0