Hammerfall ikväll!

Nu har jag just ätit frukost och dammsugit och ställt om hemmets klockor. Det är ju bara en iofs. :P Nu ska jag bara fixa iordning mig lite och klä på mig lite kläder, sen bär det av till Sthlm. Ska lasta in lite kartonger och sånt somjag ska slänga på vägen med.
Alltså, inte på vägen utan i insamlingen som ligger på vägen när jag åker. Hehe! Ifall nån inte skulle fattat.

Så det blir hemkomst sent ikväll för imorrn ska F in till stan och tatuera sig klockan tolv.

Jag som tänkte att fan vad skönt att han kommer hem så jag får träffa honom lite. Vad kul! Men tjena... sen blev jag oglad igen när jag kom på att han blir hämtad imorrn igen efter att ha tatuerat sig och åker upp till sthlm igen. :( Så han är inte ens hemma en dag! Och inte hinner jag träffa honom för att jag ska jobba direkt också. Tråkigt... Men nån gång kanske han blir hemma ett tag.

Nu är det badrummet som gäller!


Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0