Ha-begär efter en köksmaskin!

Det är inte likt mig att vilja ha köksmaskiner och sånt, snarare smink, kläder, parfym och kattungar. :P Men nu har jag hittat min maskin! Jag ska inhandla den men måste ha lite pengar först. Jag sparar pengarna jag får av farfar. ;) Denna ska jag ha. Det är en råsaftcentrifug från OBH Nordica och jag blev helt förälskad.

Alltså, det är en maskin och du stoppar ner apelsiner, äpplen, morötter, rödbetor, gurka, jordgubbar, melon, citron, blåbär, blomkål...you name it, och så blir det juice! :D :D :D Min moster bjöd på juice av apelsin och morot och det var så galet gott alltså! Mamma och jansa åkte och köpte en egen dagen efter. :P Då bjöd mamma på juice av ananas och blodapelsin och det var om möjligt ännu godare!
Fatta bara på sommaren när man gör jordgubbsjuice, ananas och allt. ÅÅÅhh så gott! Så en sån ska jag ha!


Kommentarer
Postat av: Madde

2009-03-06 @ 10:15:37
URL: http://madelue.blogg.se/
Postat av: Madde

Svar: Tack så mycket! :)

Ja visst kan jag göra det, tycker bara att sånt är roligt :)

2009-03-06 @ 10:16:24
URL: http://madelue.blogg.se/
Postat av: Svärmor

Låter coolt vad kostar en sån då?

2009-03-06 @ 10:17:59
Postat av: Fredde

Ovesäntligt vad den kostar!! HUR illa låter den, det är mer intressant ;)

2009-03-07 @ 00:30:59
Postat av: svärmor/mamma

Men Fredde Du har juh fan öronproppar så vad spelar det för roll.... Hhahahaha

2009-03-07 @ 13:42:24

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0