The King of Pop!

Vad kusligt det känns när nån bara dör sådär. Plötsligt är Michael Jackson bara borta... Jag har inte varit nåt stort fan av honom, men som så många andra runtom denna jord så finns det givetvis flertalet låtar som jag gillar med honom!
Han har ju varit med ända sen man själv föddes och man har ju alltid vetat vem han är. Många av mina kompisar från barndomen älskade Michael Jackson! Han var en väldigt speciell människa som nog alla hade en åsikt om, goda som onda. Må han vila i frid!

Usch, livet kan ta snabba vändningar ibland, man får försöka ta vara på det man har under tiden. Man vet aldrig om man dör imorgon eller om fyrtio år.




The King och Pop has left the building.

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0