Sol och bad!

Det var underbart väder när jag vaknade idag! Solen lös och inte ett moln på himlen. Bestämde mig för att åka in och simma, så sagt och gjort. Men när jag kom till stan var det lite smådisigt så solen ville inte riktigt krypa ända fram, men jag hoppa ner i plurret och simmade en kilometer iallafall. Det var skönt, för det var väldigt lugnt och nästan inget folk. Värre blir det väl snart antar jag... Sen la jag mig trots allt på en solstol en stund och njöt för solens strålar kröp ju ändå fram mellan molnen.

Nu är jag hemma igen och ska fixa lite mat innan jobbet. Ska nog göra så det blir en matlåda också. Lika bra så slipper man slösa pengar på sånt onödigt. Hehe!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0