Shopping med lillebror

Dagen har varit väldigt lugn, haft tvättstugan hela dan så har hållt på där, diskat och handlat. Brorsan och jag åkte in till Maxi för att handla lite. Han ville kika in på Carlings och då sa jag Gina Tricot, men då fick jag muta honom med glass för att han skulle följa med. Haha! (Han är 22 år för den delen) Men jag köpte iallafall ett par korta leggings eftersom mina gick sönder på Sweden Rock.
Sen blev det glass på Lindahls. Deras glass är galet god ju! Sen handlade vi lite mat. Vet inte om jag egentligen fick så mycket mat för pengarna men dyrt blev det iallafall. Köpte iallafall en massa frukt så jag kan göra juice igen.
Fredrik gjorde middag när vi kom hem och jag gjorde efterrätt. Mera glass, men  Ben & Jerry's denna gången. Smarrismarr. Haha!
Nu väntar jag bara på att det sista i tvättstugan ska bli klart så jag får gå in och lägga mig. Är rätt trött, men tänkte jag skulle börja läsa Om jag kunde drömma igen. Sen sova..
Imorrn ska jag jobba igen. Jag ser inte fram emot det helt ärligt! Av en anledning som heter nya segaste personen jag nånsin träffat... Aja, funkar det inte imorrn så kommer det bli ett ordentligt snack tror jag. Just nu så känner jag mig på sånt humör.

Lägger in en bild på min vackra Kisse som jag blev så nöjd med. Kan man verkligen se ut att ha det så bekvämt och vara så mysig? *love*



Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0