Mina skor :(

Fick mitt Halenspaket idag och blev så glad. Mina skor ni vet...
 
Bara det att de visade sig vara högre än jag trodde så givetvis gick det inte att stänga dragkedjan för att jag har jävla fläskvader! Så himla besviken! Sen blev det ännu värre, för träningsbyxorna som jag köpte var för stora. Ska de inte vara tigha när de är det i katalogen på modellen? Så varför är Halens storlek 40 för stor i bara träningsbyxor men inte i deras anrda kläder jag har därifrån fast det är samma storlek? Sjukt sur är vad jag är just nu och det är bara att skicka tillbaka hela paketet. Blä!

Att dammsugaren inte kan få stå på samma ställe som den gjorde innan den användes verkar också vara ett mysterium. Jag hatar när saker står mitt på golvet, jag snubblar alltid över dem och så är de alltid i vägen, just för att de i vanliga fall inte ska stå där.

Att gå och lägga sig just nu var nog en rätt bra idé ändå. Godnatt!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0