Idag var fan ett skämt!

Vilken fruktansvärd pissdag på jobbet! Jag har varit gråtfärdig och fly förbannad om vartannat! Det började med att en äcklig zigenarjävel (ja, jag hatar dem! Jag drar alla över en kam tills motsatsen bevisats och det har inte hänt ännu!) började gapa på mig varför jag inte hjälpte honom när han står vid den stängda kassan, men har kö i den första. Jag sa att han får ställa sig i kö, men då börjar han skrika att han har stått i tio minuter och väntat. Bara det att han stått vid den stängda kassan hela tiden och jag försöker förklara för honom att då får han ju ställa sig i rätt kassa eftersom det kommer kunder hela tiden. Då tränger han sig fram först och börjar gapa och skrika att han ska ha en korv. Kunderna bakom bara visar att jag ska hjälpa honom så han kommer härifrån för han var så dum. Sen har varannan människa haft en massa krångligheter för sig och inte har pengar och hit och dit och så började kassan strula och diverse annat skit.

Nu är jag så glad att jag är hemma och jag känner verkligen för att sjukskriva imorrn, men det får jag nog låta bli. Jobbar nio timmar imorrn så det blir några slantar och sånt går alltid åt. Bara hoppas att det blir en bättre dag imorrn.

Himla glad att Tommy W stod ut med mig idag iallafall. Stackarn. Hehe!

Jag brukar inte ta åt mig av folk sådär i vanliga fall så vet inte varför det känns så jobbigt just idag. Kanske för att det var just det första som  hände mig. Jag hade inte hunnit bygga upp en "jobbfasad" ens ännu. Jag går och alltid och känner av i början och kollar vad som behövs göras så man har ett hum om saker och ting, men idag var det kört på en gång.

Usch, nu ska jag ta och gå och lägga mig och hoppas på en bra dag imorgon. Efter imorgon har jag iallafall ledigt ända fram till på  måndag!
 Lika bra att avsluta med nåt positivt där, så godnatt!

Kommentarer
Postat av: Simone

Sv: Såg att du skrev att man skulle gå ut i solen ^^ Haha, hade gärna gjort det om min blogg inte var mitt jobb. Så det är ungefär som att du inte skulle kunna ta dig till jobbet/skolan för att någon stog ivägen för dig :P

2009-06-17 @ 13:43:05
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Simone

Sv: Haha nej, gnäll leder ingen vart. man blir bara tokig :) Vad jobbar du med förresten? Något skoj såhär i solen ;) ? :P

2009-06-17 @ 13:51:16
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Simone

Sv: Haha, förstog nu vad du får utstå ibland, läste ditt senaste blogginlägg, ork! ..men du har iallafall ett jobb ju, i kriser och allt är ju flera tusentals utan. DET är segt :P

2009-06-17 @ 14:03:15
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Nicole

Nämen, vilka typer det finns!! Hoppas att det var en engångsförteelse :-)

2009-06-17 @ 17:27:40
URL: http://nicnors.blogg.se/
Postat av: ANna

Hej gumman! Tommy ringde mig idag....haha vi blir kollegor för en stund..faen vad kul, lukta korv och städa toaletter på högsäsong de har jag saknat! =)

Nae, men jag har saknat dej så bara de e ju värt...anna gör gästspel på statoil...hänt nåt nytt där på tre år eller? =) haha puss

2009-06-19 @ 00:09:50

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0