Halensbeställning

Jag har funderat ett tag på en sån här stol så nu när den var billig så beställde jag en.



Hittade ett par helt ok träningsbyxor också som inte är fladdriga så det fick det också bli.



Och sist men inte minst, så fick jag en lättare chock när jag såg dessa och det gick liksom inte bara att låta bli eftersom jag har velat ha såna rätt länge. Originalet är ju Gucci och kostar runt en tiotusing så det är ju bara att glömma. Får se nu hur dessa budgetvarianter ser ut, men förhoppningsvis funkar det. Gör det det så är det ju iallafall inte några festivalskor som som klafsar runt i lera och damm med, för det går inte att tvätta mockaskor!



För övrigt så fick jag också hem mitt nagellack Marlene (Make Up Store) som  jag köpte på tradera. Och mina Disney-dvd's. Bernard & Bianca, Robin Hood och Nalle Puh-filmen.

 

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0