Underbar dag...

För nu är den äntligen slut! Heheh! Jobbet gick över förväntan. Det var ett ögonblick som jag var nära på att brusa upp, men jag lyckades tygla mig själv. *klapp på huvudet* Det har varit full rulle hela tiden och inga lugna stunder att tala om. Klockan var ungefär fem över tolv när vi fick ut sista kunden, så kom hem rätt sent idag. Halv ett. Men bättre sent än aldrig.
Har gått med bandagerad handled också för jag fick sån jobbig värk som jag kan få ibland som strålar ut i fingrarna eller upp i armen. Det gör att jag knappt kan böja handleden och ännu mindre lyfta saker, så fick linda om ett bandage för att ge lite stadga. Nu hoppas jag att det ger med sig till imorgon.

Imorrn ska jag jobba med Anna också! <3 Hon ska va kvar ända till sju! Det ska bli kul att få tjattra lite med henne på jobbet igen. Hon är för härlig den tjejen! Vill helt klart vara med på spelkväll hos dig gumman!

Nu ska jag ta och sminka av mig och sen blir det att stupa i säng. Är så himla trött. Men jag måste nog läsa lite innan jag sover. Hihi!

Nattinatti!
Tjoflöjt!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0