Träningsvärk, jag dör!

Damn, vilken träningsvärk jag har i benen! Det är inte bra att ge sig ut och springa närman knappt orkar gå. Haha! Ok, lätte överdrift, men nog känns det vill jag lova. Därför ska jag strax ge mig ut igen. Fast idag åt jag frukost först. Har ont i magen av nån anledning så får väl se hur mycket jag orkar springa idag, men lite iallafall. Hehe! Morsan tappade hakan när jag berättade igår att jag varit ute och sprungit på morgonen, för att inte tala om Anna. Hihi!

Tror jag ska baka lite bullar sen idag kanske... om jag har några bullformar och orkar.
Mamam frågade imorse om jag ville följa med på marknad i Rejmyre och visst, det hade varit kul, men har ju inte en peng så det hade kanske inte varit så kul för det. Aja... det kommer fler tillfällen.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Robert Pattinson Crew

de olika pga hur många stjärnor en resturang har, de helt enkelt ett krångligt system!

2009-07-22 @ 13:23:00
URL: http://robertpattinson.se

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0