Tandläkaren väntar!

God morgon!
Idag vaknade jag av massa kackel från skatorna utanför. Det var två föräldrar som matade sin unge. Katterna hörde det givetvis också så de försökte hoppa ut genom myggfönstret. Det gick inget vidare bra utan resulterade bara i dunder och brak så jag undrade om det var krig! Nu sitter kattmonstren på tokspaning ut genom fönstret.

Sitter nu och är vrålhungrig så ska fixa lite frukost. Tänkte äta yoghurt med skivade jordgubbar, banan och äpple. Det kan nog vara nåt tror jag. Få i sig lite nyttigheter innan det är dags att dra till tandläkaren och få sin dom. Hehe! Får väl borsta tänderna en gång till innan jag åker med.

Blev ju ingen urladdning med åska igår så får väl räkna med att luften klibbar ihop allt. Men det är iallafall sommar och det är LOOVELY!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0