Semester

Åt nyss frukost och sitter och dricker på  mitt Semster-te. Gott värre! Åt mitt übergoda bröd till frukost idag, lika gott som igår.

Idag är jag ledig men vet inte vad jag ska hitta på riktigt. Fredrik ska väl åka till Stockholm och jag funderar på att kolla om Anna och/eller Emmelie har nåt för sig. Det regnar ju iallafall inte... än. Man kanske skulle ut och gå en tur. Det var inte igår direkt. Hehe, har latat till mig lite.
Ska iallafall försöka dammsuga ordentligt under sängen eftersom katterna välte blomkrukorna i sovrumsfönstret så det är jordigt därunder nu.
Men det får bli sen. Nu hoppas jag att Fredrik vaknar snart så jag slipper smyga hemma. Det är ju asjobbigt.

Kommentarer
Postat av: Svärmor

VÄCK HONOM !!

2009-07-10 @ 12:21:23
Postat av: Carro

Hej vilken fin blogg du hade!



Det vore kul om du ville gå in på våran blogg och rösta fram vilken av Robert Pattisons frisyrer du tycker bäst om/snyggast.



Carro

2009-07-10 @ 17:42:20
URL: http://tvabrunetterochenblondin.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0