Ruskigt!

Det är ruskväder ute och jag ska jobba idag. Var uppe och handlade bröd förut. Det märks att semestern är igång vill jag lova.
Blev på lite dåligt humör. Trodde jag skulle få jobba med Daniel, men det blev inte så. Vet inte vem jag får jobba med nu men jag hoppas det är nån som har jobbat kväll förut! Så jäkla irriterande att man måste lära upp folk när kaoset redan är igång. Man ska ju hinna göra nånting utan att stressa livet ur sig helst...

Aja, bara sju arbetspass sen tänker inte jag sätta min fot där på tre och en halv vecka!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej tjejen!

Var är det du jobbar? Vore kul att komma o hälsa på dig nån dag...kanske innan semestern.

Kram Elin

2009-07-08 @ 07:18:35
URL: http://metrobloggen.se/elinalenteg

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0