Return to the cabin by the lake

Ingen boende i närheten av Lake Summit har kunnat glömma de fruktansvärda mord som begicks för två år sedan. Mördaren Stanley Caldwell är försvunnen och antas vara död, men då filminspelningen av ett manus han skrivit inleds börjar allt om igen... Förutom Judd Nelson (New Jack City) i huvudrollen ser vi bland andra Brian Krause (Stephen King's Sleepwalkers) i denna isande rysare producerad av Neal H. Moritz (Jag vet vad du gjorde förra sommaren, The Fast and the Furious, Volcano).

Jaa, vad ska man säga..? Det är en riktigt usel film! Men gillar man b-skräckisar så är den värd att se! En del har ju gett filmen rätt bra betyg, men jag gillade den inte. Ser väldigt amatörfilmad ut, vilket ioförsig kan vara rätt bra ibland. Men nån läskig känsla gav den mig inte! Jag vill vara rädd när jag ser skräckfilm. Hehe!

Betyg: 1,5/5


Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0