Rea rea rea!

Har ju glömt att visa lite inköp som har gjorts senaste veckorna och kan upplysa om att nästan allt var på rea, så jag har fyndat. Dock inte allt på samma gång. Hehe! Det enda som inte var på rea är halsbandet, armbandet, ena ögonskuggan och läppennan. Allt annat! Så det är bra. Men nu är det rätt sluthandlat den här månaden.
Jag är lite bitter för jag har semester nu, men har inte fått semesterpengarna.. de kommer EFTER semestern. Hur dumt är inte det? Inte en enda krona till övers för att kunna göra något semestern. Cp-Statoil... fattar inte hur de tänker där. När nästa lön kommer, med semesterpengarna så har ju jag redan börjat jobba igen....


Ögonskuggor från Make Up Store (en köpt på tradera)
Miniduschgel från Yves Rocher x 2
Läppenna från Make Up Store
Fotcreme från Yves Rocher
Zebrapaljettig väska från Gina Tricot
Leopardmönstrat hjärta-halsband och armband från New Yorker
Duschboll och ansiktsvatten från Yves Rocher
Hårspännen från Gina Tricot
Twinkle Eyeshadows från Make Up Store


Paljettväst från Cubus, också på rean.


En sån här finstickad topp fast ljuslila från Vila. Men jag köpte den av en tjej här i Bloggshopen.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Snygg väst! :)

2009-08-06 @ 15:04:54
URL: http://amandastyle.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0