Överambitiöst!

Haha, tänka sig att jag faktiskt gav mig ut och sprang/gick/sprang/gick idag med! Trodde seriöst inte att jag skulle orka och det var nog knappt egentligen, men jag gjorde det! Men nu har jag sån gotesk träningsvärk så kan knappt sätta mig i soffan. Haha! Minsta böj på benen så känns det som jag ska falla ihop. Hehe, vad vältränad man är! *blink*

Ska ta upp min cykel om en liten stund här och se om den går att tvättas av och göras lite fin. För i så fall ska jag cykla till Anna sen. Det vore lite kul, för jag orkar nog verkligen inte gå och det är alldeles för kort bit för att ta bilen. Hehe!

Men nu ska jag dra mig ner i källaren. Skutta, som jag tänkte skriva först, kommer jag definitivt inte orka.

Tjingeling!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0