Min söta Anna!

Tog en promenad bort till Anna förut och tittade på hennes handfat. Då var väl klockan vid åtta ungefär. Jag kom hem nu, klockan är tjugo i ett. Hehe! Får nog bli film en annan dag. Men jag har ju semester så har så gott om tid så. Hoho vad skönt!
Så skönt att ha en vän så nära, bara en promenad på tio minuter så är man där och vi kan snacka om i princip allt. Det är lovely! <3

Nu ska jag nog göra mig klar för sängen direkt och lägga mig och läsa en stund. Imorrn blir det en promenad och sen kanske Anna och jag ska hälsa på Emmelie så jag får se hur hon bor också. Har ju aldrig varit där. Så det vore skoj! Hoppas hon har tid.

Nu blir det sängen! Nattinatti!

Kommentarer
Postat av: Linda H - Hair & Make-up artist

Man målar ju lättast med kajal eller eyeliner. och JA, det kittlas =) men det får man stå ut med en stund!

2009-07-21 @ 11:44:47
URL: http://micromiss.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0