Min egna dag!

Åh första dagen på semestern! Kan inte bli bättre!
Började med att vakna runt kvart i tio, men låg och drog mig ett tag, sen satte jag mig vid datan och läste på en blogg som jag hittade häromdagen bara. En tjej som är Make Up Artist och hon är otroligt duktig och har många inspirerande bilder tycker jag! Jag blev helt frälst! http://micromiss.blogg.se 

Sen städade jag ur kattlådan ordentligt och bytte all sand och torkade rent ordentligt. Efter det åt jag frukost och nu har jag en egen spa-stund här hemma. Jag har torrskrubbat hela kroppen och duschat och skrubbat med Brown Sugar Polish Scrub från Make Up Store, peelat ansiktet och filat fötterna, packat in håret med ett ägg för protein- och vitaminboost (och såklart sköljt ur det igen eftersom det luktar blä). Nu sitter jag insmord med Body Shops Body Butter Warm Amber och med en leave-in-inpackning i håret, ansiktslermask (Facial mud mask från Make Up Stores spaserie) och ska olja in fötterna med olivolja och stoppa i påsar och påsarna i strumpor. Ett superknep mot torra fossingar! Efter lermasken ska jag ta Make Up Stores fuktmask för att återfukta också och sen måla naglarna.

Sen ska jag dricka en smoothie och gå ut en promenad, om det inte börjar regna för mycket.

Jag är iallafall len som en babyrumpa! *hihi*



Kommentarer
Postat av: Carro r

Åhh rabarber =) Då har du inte hittat mitt lilla gömställe, där faktiskt jag själ ifrån hihi mmm mums =) Vad ska det bli då en paj kanske?

2009-07-16 @ 16:52:01
URL: http://tigerlilja.bloggsida.se

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0