Lista

SVARA ÄRLIGT
1. Var någonstans på kroppen har du mest muskler -
måste vara käkarna. Jag äter jämt. Haha!
2. Du ger mycket komplimanger till andra - Försöker! Ser jag nåt jag gillar så brukar jag försöka säga det!
3. Är du nöjd med ditt förnamn - Jaja, helt ok.
4. Vad är det sämsta hos dig - Dålig karaktär när det gäller träning, shopping, städning och godis. Kan vara långsint.
5. Vad är det bästa hos dig - Givmild och generös, snäll och grym på att baka. Hihi!
6. Har du bra självförtroende - Det är olika.
7. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - Alldeles för många kan jag lova.
8. Du tycker om att vara med killar - Ja, det är roligt att se andra könets perspektiv ibland.
9. Känner du dina grannar - Nja, relativt. Vi pratar och är inte osams, men inte grillkväll med grannen liksom.
10. Svär du ofta - Ja rätt ofta tyvärr. Försöker låta bli.
11. Spelar du något instrument - Nej, spelade den påtvingade flöjten i skolan när man var typ elva och klinkade på  min egna keyboard då och då.
12. Vilka sporter/aktiviteter har du gått i - Ridning
13. Kollar du dig ofta i speglar? - Jag kikar nog när man går förbi en för en säkerhetskoll typ. Hehe!

HAR DU..
1. För många vänner -
 Nej, jag saknar några!
2. Förföljelsemani - Haha, bara om jag sett nån läskig film.
3. Någon sjukdom - Nej
4. Färgat håret -  Har nog haft de flesta färger om man bortser från grönt och blått och rosa typ. Haha!
5. Egen dator - Aa, denna lunsen som bara surrar och för en massa oväsen när man ska sova.
6. Gjort bort dig rejält - Inte värre än nån annan, men visst har det hoppat ur grodor om folk som tydligen stått bredvid och sådär ibland.

ÄR DU..
1. Snäll - 
Ja, jag är alltid snäll. Hihi!
2. Snygg - Ibland kanske.
3. Söt -  Som ovan.
4. Lång - Inte särskilt
5. Kort - Mer särskilt. 164 cm.
6. Smart - Beror på.
7. Klantig - Ja, rätt så. När man kan snubbla och ramla på sina egna fötter och över tröskeln hemma så kan det nog räknas... Hehe!
8. Tjock - Njaaa, ett par minuskilon skulle nog inte skada. Haha!

BRUKAR DU..
1. Klä dig i svart -
Inte särskilt ofta eftersom jag har katter hemma. Hehe!
2. Hata folk - Jag försöker låta bli eftersom det är för negativt, men ibland går det verkligen  inte att låta bli! 
3. Lita på folk - Jag kan nog vara rätt godtrogen ja..
4. Ljuga - Nej
5. Vilja dö - Bara om man är sjukt bakis.

NÄR..
1. Åt du senast -
  Käkade vinbärskaka för en halvtimme sen typ.
2. När läste du en bok senast - Igår kväll.
3. Köpte du något senast - Igår köpte jag mjölk och vaniljsås.
4. Svor du senast - Det var säkert förut.
5. Sjöng du senast - Det var nog ett bra tag sen.

Tar ni listan så skriv en kommentar så jag kan läsa. Hihi!


Kommentarer
Postat av: Milla

Jag snodde den... kan ej motstå sådana listor :-)

Kram kram

2009-07-27 @ 20:22:53
URL: http://camillaworld.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0