Linköpingstur

Idag väckte morsan mig när vi skulle åka till Biltema i Linköping. Jag skulle kolla efter några söta plåtburkar där till mitt te. De har haft ganska mycket kul sånt förut, men nu fanns det...seriöst, ingenting. Himla tråkigt. Men orkade ju inte gå in på Ikea för att köpa två burkar. Så jag lät det vara. Stannade på Herrbeta 7/11 på tillbakavägen och köpte en latte och citronmuffin. Emmelie var inte ute och cyklade, det var himla gott, men muffinsen var mäktig så jag orkade inte äta hela.

Väl tillbaka i Norrköping så stannade vi till på Shape. Eftersom de har konkursat så var det halva priset på allt. Jag köpte två porslinsvaser och några plastblommor. Det blev fint men måste kapa blommorna i den lägre vasen något. Det ser lite knas ut nu.

   
 (Hårblommorna jag fick hem för ett par dar sen.) 

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0